Serviziu Customizatu
VR
Introduzione di u produttu
  1. Classificazione di a macchina per incisione laser:

  2. 1.Segundu u materiale


  3. Pò esse divisu in macchine per incisione laser di metalli (tutti i metalli solidi è leghe cum'è l'acciaio inossidabile, l'acciaio, l'alumina, l'aluminiu, etc.), e macchine per incisione laser non metalliche (tutti i materiali solidi non metallici cum'è vetru, plexiglas, pelle, etc.). pelle artificiale, legnu, etc.) Artigianato in legno, etc.)

    2. Sicondu u laser

    Macchina di incisione laser YAG pompata da lampada (lunghezza d'onda 1064nm); Macchina per incisione laser CO2 (lunghezza d'onda 1064nm), macchina per incisione laser semiconduttore (lunghezza d'onda 1064nm), macchina per incisione laser in fibra (lunghezza d'onda 1064nm), macchina per incisione laser verde (lunghezza d'onda 532nm), macchina per incisione laser ultravioletta (lunghezza d'onda 266nm)

    3. Applicazione

    Pò gravate una varietà di materiali non metallici. Adupratu in accessori di vestiti, imballaggi medichi, imballaggi di vinu, ceramica architettonica, imballaggi di bevande, taglio di tessuti, prudutti di gomma, targhette di cunchiglia, rigali artigianali, cumpunenti elettronici, pelle è altre industrie. Adupratu in cumpunenti elettronichi, circuiti integrati (IC), apparecchi elettrici, cumunicazioni mobili, prudutti di hardware, accessori d'arnesi, equipaghji di precisione, vetri è orologi, gioielli, pezzi d'auto, buttuni di plastica, materiali di custruzzione, tubi PVC, attrezzature mediche è altre industrie. I materiali applicabili includenu: metalli è leghe ordinarie (ferru, ramu, aluminiu, magnesiu, zincu è altri metalli), metalli rari è leghe (oru, argentu, titaniu), ossidi di metalli (tutti i tipi di ossidi di metalli sò accettabili), superfici speciali Trattamentu (fosfatazione, anodizazione di l'aluminiu, superficia di galvanica), materiale ABS (casa di l'apparecchi elettrici, necessità di ogni ghjornu), inchiostru (chiavi trasparenti, prudutti stampati), resina epossidica (imballu di cumpunenti elettronichi, strata isolante). Metallu intagliatu è una varietà di materiali non metallichi. Hè più adattatu per a trasfurmazioni di certi prudutti chì necessitanu fine è alta precisione.

    4. Vantaghji di machine à incisione laser

    A macchina di incisione laser usa un fasciu laser per fucalizza nantu à una piccula zona di u materiale per vaporizà rapidamente u materiale, chì hè un pocu cum'è una lente d'ingrandimentu pusata in u sole per fà e cose à u so focu focu. Paragunatu cù altri laser, a putenza laser di a macchina per incisione laser ùn hè micca assai grande. Per un funziunamentu faciule è sicurità, a macchina per incisione laser hè cuncepita è fabbricata cum'è un dispositivu integratu è cumplettamente chjusu.

    Sicondu u so principiu di trasfurmazioni, a macchina di incisione laser pò esse divisa in machine à incisione meccanica, macchina à incisione laser, macchina à incisione a sabbiatura, macchina di taglio a getto d'acqua, etc. grossu. . In riassuntu, a macchina di incisione laser hà i seguenti vantaghji nantu à a macchina di incisione meccanica: a. Hè più veloce è più efficiente di l'incisione meccanica. b. Hè più precisu è pò gravate mudelli di imagine cumplessi. c. I caratteri tridimensionali tagliati anu picculi spazii è una piccula distorsione di font. Ùn ci sò micca bavature in i caratteri di plexiglass cut, è ùn hè micca necessariu lucidatura. d. Materiali spiciali cum'è vetru, pelle è tavola di gomma spuma ponu esse incisi è tagliati. e. L'uggetti tagliati è incisi ùn anu micca bisognu di riparatu apposta. Laser hà assai vantaghji nantu à i metudi di trasfurmazioni tradiziunali. Unu hè chì l'incisione laser o a marcatura ùn hè micca in cuntattu cù u materiale, per quessa ùn ci hè micca perdita di strumentu di incisione tradiziunale. Questu reduce ancu u potenziale per i prudutti substandard. I marchi fatti da u laser ponu esse guardati longu, è sò cuncisi è chjaru. Ancu s'ellu ci vole à volte u tempu per sperimentà ripetutamente per scopre i paràmetri di paràmetri appropritatu, l'incisione laser hè sempre assai più veloce di l'incisione meccanica tradiziunale. A causa di i principii di incisione cumplitamenti sfarente, i laser ponu ancu incisione assai materiali chì ùn ponu micca esse incisi da i metudi di incisione tradiziunali, cumpresi legnu è gomma.

Informazione di u produttu
              
Utilizà:
Cumpunenti elettronici, prudutti di hardware, accessori per l'arnesi, gioielli, plastica, materiali di costruzione, tubi in PVC, attrezzature mediche è altre industrie
Parametri di u produttu
Nome
Macchina per incisione laser
Classificazione materiale
Macchina per incisione laser in metallo, macchina per incisione laser non metallica
Principiu di travagliu
Utilizendu l'incisione è u tagliu laser, u prucessu hè assai simplice, cum'è l'usu di un urdinatore è una stampante per stampà nantu à carta.
Classificazione laser
Macchina per incisione laser CO2, macchina per incisione laser a semiconduttore...
Features
A macchina di incisione laser hè un equipamentu scientificu è tecnulugicu chì usa laser per incisione materiali chì deve esse incisu.

 

Aduprà

Cumpunenti elettronici, prudutti di hardware, accessori per l'arnesi, gioielli, plastica, materiali di costruzione, tubi in PVC, attrezzature mediche è altre industrie

A vita
5-8 anni in usu normale
Personalizatu
Personalizatu
Dettagli di u produttu
Funzioni di u produttu

Part.1
Caratteristiche di a macchina per incisione laser
A macchina di incisione laser hè un equipamentu tecnulugicu chì usa u laser per gravarà u materiale chì deve esse incisu. A macchina per incisione laser hè sfarente da a macchina per incisione meccanica è altri metudi tradiziunali di incisione manuale. A macchina di incisione meccanica usa macchinari CNC, cum'è diamanti d'alta durezza è altri materiali estremamente duru per gravare altre cose cù durezza più bassa. Macchina per incisione laser hè ancu chjamata macchina per incisione laser. Include un laser è una bocca di gas nantu à a so strada di luce di output. Una estremità di u nozzle di gas hè una finestra, è l'altru finale hè un nozzle coaxial cù u percorsu di luce laser. U latu di u nozzle di gas hè cunnessu cù una pipa di gas. U tubu di l'aria hè cunnessu cù una fonte d'aria o d'ossigenu, a pressione di l'aria o di l'ossigenu hè 0.1-0.3MPa, u muru internu di a bocca hè cilindrica, u diametru hè 1.2-3mm, è a durata hè 1-8mm; L'ossigenu in a fonte di l'ossigenu cuntene u 60% di u so voluminu tutale, è un riflettore hè piazzatu nantu à u percorsu otticu trà u laser è a bocca di gas. Pò migliurà l'efficienza di l'incisione, rende a superficia di u locu incisu liscia è tonda, riduce rapidamente a temperatura di u materiale non metallicu incisu, è riduce a deformazione è u stress internu di l'ughjettu incisu; pò esse largamente utilizatu per diversi materiali non metallichi L'area induve a scultura fina hè realizata.
Part.2
U principiu di travagliu di a macchina per incisione laser
Utilizendu l'incisione è u taglio laser, u prucessu hè assai simplice, cum'è l'usu di un computer è una stampante per stampà nantu à carta. Pudete utilizà una varietà di software di processazione grafica in l'ambiente Windows per cuncepisce. I grafici scannati, i grafici vettoriali è diversi schedarii CAD ponu esse facilmente "stampati" à a macchina di incisione. L'unica diferenza hè chì in a stampa, u toner hè appiicatu à a carta, mentre chì l'incisione laser hè di sparà u laser nantu à quasi tutti i materiali, cum'è i prudutti di legnu, particeddi acrilichi, platti di plastica, platti di metalli è di petra per causà cambiamenti chimichi in i materiali. Per ottene l'effettu di incisione.
      
Cuntatta ci
  • Cognome
                
    Maria Chow
  • Nome di a cumpagnia
                
    Shenzhen Alice Yuan Science& Technology Co., Ltd.
  • E-mail
                
    sales03@alicelogo.com
  • WhatsApp
                
    +86-13265646796


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --

Get In Touch With Us

The first thing we do is meeting with our clients and talk through their goals on a future project.
During this meeting, feel free to communicate your ideas and ask lots of questions.

Recommended
They are all manufactured according to the strictest international standards. Our products have received favor from both domestic and foreign markets.
They are now widely exporting to 200 countries.
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu