News
VR

Principiu di asciugamani disinfezione cabinet-Alice fabbrica

Sittembre 25, 2021

L'armarii di disinfezione sò generalmente intruti in casa. U metudu di disinfezione di l'armadiu di disinfezione hè divisu in un metudu di disinfezione unicu è un metudu di disinfezione cumminatu. U metudu unicu di disinfezione hè: alta temperatura, luce ultravioletta, ozone. U mecanismu di disinfezione di i trè metudi hè cumplettamente sfarente. I metudi di disinfezzione cumminati sò: alta temperatura + ultraviolet light + ozone, ultraviolet light + ozone.

1. U principiu di l'armadiu di disinfettazione di a tovagliola d'alta temperatura. A disinfezione à alta temperatura hè ottenuta scalendu a temperatura à 100 ℃ è mantenendula per più di 15 minuti per ottene u scopu di sterilizazione. Questa sterilizazione d'alta temperatura include principalmente microorganismi cum'è batteri è virus. L'armarii di disinfezione à alta temperatura generalmente utilizanu riscaldamentu infrarossu luntanu. L'elementu riscaldante elettricu riscalda l'aria o genera calore radiante. Dopu chì l'apparechju hè sottumessu à una temperatura alta per un periudu di tempu, i battìri, i virus è l'altri tessuti di a proteina microbiana nantu à a superficia sò deformati è uccisi.

2. U principiu di u cabinet di disinfezione ultraviolet asciugamani. I raghji ultravioletti ponu sparghje solu in una linea recta. L'energia di a radiazione hè bassa è a penetrazione hè debule. Pò solu tumbà i microorganismi irradiati direttamente. Per quessa, quandu si disinfettate, pruvate d'espone e parti disinfettate sottu i raghji ultraviolet. A luce ultravioletta hè una onda corta cù una lunghezza d'onda fora di a gamma visibile. Hè un tipu di "luce blu" visibile pruduciutu secondu u principiu di a radiologia, chì ùn hà micca un effettu di disinfezione. I raghji ultravioletti ponu esse divisi in A, B è C secondu a gamma di lunghezze d'onda. Frà elli, a luce ultravioletta C-wave hà u veru effettu bactericidal, è a luce ultravioletta cù a lunghezza d'onda di 253.7nm hè u megliu. I raghji ultravioleti ponu tumbà diversi microorganismi, cumprese propaguli bacterial, spori, micobacteria, virus, fungi, rickettsiae è mycoplasma, etc., cù un spettru largu.

3. U principiu di l'armadiu di disinfezione di l'ozone di l'asciugamani: in fattu, l'armadiu di disinfezione di l'ozone usa a forte proprietà oxidizing di l'ozonu per tumbà i virus. L'ozonu hè un gasu splusivu bluastru à a temperatura di l'ambienti cù un odore speciale. Hè unu di l'oxidanti più forti cunnisciuti è un bactericida spettrale. Tuttavia, a fuga di l'ozonu mette in periculu a nostra salute. U valore limite permissibile in l'aria in u situ di travagliu hè 0.2mg/m3. Per quessa, l'armadiu di disinfezione di u tipu d'ozonu hà bisognu di mantene a cuncentrazione di l'ozonu in l'armadiu mentre assicurendu chì l'ozone ùn fughje micca per assicurà l'effettu di disinfezione.

[Disclaimer: U cuntenutu di sopra vene da Internet, è ùn rapprisenta micca i punti di vista di stu situ. Spergu chì un pocu di u cuntenutu vi pò aiutà. 】


Noi (Alice) simu un prufessiunali prufessiunali di targhette di mobili di hotel. Avemu 21 anni di sperienza in a fabricazione di etichette di mobili. Pudemu pruduce lega di zincu, aluminiu, acciaio inox, ramu, ottone, pvc è altre etichette diverse.

Cuntattateci E-mail:sales03@alicelogo.com

Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu