Cunniscenza di l'industria
VR

How to sceglie un picculu desk-Alice fabbrica

Sittembre 09, 2021

1. Quandu compra una scrivania di i zitelli, duvete sceglie una scrivania chì currisponde à a forma di u corpu di u zitellu. Hè megliu di sceglie un desk di crescita. L'altezza di a scrivania pò esse cambiata secondu u sviluppu fisicu di u zitellu. In ogni casu, a maiò parte di e scrivanie di crescita sò scrivanie indipendenti è anu una scarsa funziunalità. Ùn hè cunsigliatu di sceglie stanze di i zitelli cù spaziu pocu.

2. U puntu più impurtante quandu compra, u disignu di l'escrivania deve esse in linea cù l'ergonomia, chì hè cunvenutu per cultivà i zitelli per mantene una bona postura di seduta è l'abitudini di l'ochju, chì conduce à u crescita è u sviluppu di i zitelli.

3. In l'scelta di i materiali, duvemu sceglie u mobili di prutezzione di l'ambiente di i zitelli sicuru è affidabile. À mezu à elli, u mobili di legnu solidu di i zitelli hè una bona scelta, vale à dì, amichevuli di l'ambiente è sanu, ma ancu forti in texture, resistenti à l'usura è à i scratch-resistenti. Inoltre, u desk deve aduprà pittura ecologica è cola ecologica per evità a volatilizazione di sustanzi dannosi è affettà a salute fisica è mentale di i zitelli.

4. I dettagli di u desk ùn deve esse ignoratu. Evite di sceglie i scrivanie di i zitelli cù superfici metalliche dure, è i cantoni sharp necessanu trattamentu speciale per impediscenu i zitelli di causà danni innecessarii in a so vita di ogni ghjornu.

5. Ci sò parechji tipi di scrivania di i zitelli. U desk tradiziunale hè u più populari cù i genitori è i zitelli. A scrivania tradiziunale hè generalmente una cumminazione di un desk è una libreria. U vantaghju hè chì pò almacenà assai libri, chì risparmia spaziu è hè cunvenutu per piglià. Trà i scrivani tradiziunali, u scrivania d'angulu hè ancu populari. Pò combina perfettamente a scrivania cù a scrivania di l'urdinatore, chì hè cunfortu è cunvene, è divertente.

6. Quandu sceglite una scrivania di i zitelli, deve currisponde à u stilu di designu è u culore di a stanza di i zitelli, cunsiderà a dimensione, è evite micca cumprà è micca aduprà. Inoltre, hè megliu per portà u vostru zitellu quandu compra un desk, perchè ùn pudete micca cunnosce u mondu di i zitelli, è micca solu e so preferenze internu. In a maiò parte di i casi, i picciotti prefessu blu è e ragazze prefessu rosa. In fatti, ci sò parechji culori per voi di sceglie, cum'è u biancu avorio simplice è pulitu, u verde oliva armoniu è naturali è cusì.

Disclaimer: U cuntenutu di sopra vene da Internet è ùn rapprisenta micca i punti di vista di stu situ. Spergu chì un pocu di u cuntenutu pò aiutà à tutti.


Avemu (Alice) sò un prufessiunali prufessiunali di nameplates mobili, pudemu pruduce lega di zincu, aluminiu, ramu, ottone, pvc, etc.. Segni di metallu è targhette sò largamente utilizati, chì coprenu tutti i campi di a vita, è supportu persunalizazione.

Cuntattateci E-mail:sales03@alicelogo.com

Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu