News
VR

Cunsiglii per u mantenimentu di tavule è sedie in legnu solidu-Alice factory

Sittembre 02, 2021

A tavula di legnu solidu hè una tavola per pranzu fatta di legnu solidu cum'è u materiale principale. In generale, i mobili fatti di legnu solidu sò raramente mischiati cù altri materiali. I quattru gammi è u pannellu sò tutti in legnu solidu (alcuni tavulini ponu avè solu trè gammi o più di quattru gammi, ma quì sò principalmente quattru), a cunnessione trà e quattru gammi hè attraversu i buchi perforati trà ogni pilastru di e quattru gammi. È a maiò parte di a cunnessione trà u pannellu hè a stessa. Di sicuru, un picculu numeru di elli sò stati cumminati cù altri materiali, cum'è cola è unghie.

1. Amparate à mantene regularmente

Qualchese chì hè stata utilizata per un bellu pezzu deve esse mantinutu per elli. Questa tavola di lignu ùn hè micca escepzione. Hè megliu per fà u mantenimentu di l'oliu per a tavula di lignu ogni sei mesi per impediscenu a pintura di cascà da a tavola di lignu, chì affetta a so bellezza è l'accorta. A vita.

2. Mantene l'ambiente seccu

In più di ùn mette micca a tavula di lignu in u sole direttu, ùn deve esse situatu vicinu à un calefactor, è deve esse alluntanatu da un locu cù un grande flussu d'aire, è a stanza deve esse guardata secca per riduce a pussibilità di l'absorzione di l'acqua. espansione di u legnu per prevene U tavulinu di lignu hè crackatu, facendu difficiuli di deformà è cresce a so vita.

3. Evite l'esposizione à u sole

Per fà chì i vostri tavulini di lignu durà longu, avemu da aiutà prima à truvà un locu chì li cunvene megliu. Credu chì tutti sà chì i prudutti di legnu cracke si sò esposti à u sole per un bellu pezzu. Per quessa, i nostri tavulini di lignu deve esse posti in un locu induve ùn saranu micca esposti à u sole direttu.

Quartu, u mantenimentu principia da l'usu

Dopu avè acquistatu a tavola è mette in casa, duvemu aduprà. Avemu da esse attentu à a pulizia quandu l'avemu aduprà. In generale, i tavulini di lignu deve esse sbulicatu cù un pannu seccu. Sì i tacchi sò più serii, pudete aduprà acqua calda per lavà. Asciugà cù detergente, ma à a fine deve esse pulita cù l'acqua pulita, è poi sguassate cù un pappu di mussola secca.

Dichjarà quì: U cuntenutu di sopra vene da Internet, è u cuntenutu hè solu per a vostra riferenza. Se violate i vostri diritti, per piacè cuntattateci è l'elimineremu immediatamente.


Alice hè un fabricatore di targhette. Dapoi a so creazione in u 1998, hè stata impegnata à a produzzione di diverse targhette di precisione. Cù una qualità eccellente, un serviziu attentu è una bona integrità, furnisce à i clienti una gamma completa di servizii di signalizazione persunalizati.

Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu